keskiviikko 17. syyskuuta 2014

heppatirallan heeii!


 

Sori pitkästä tauvosta olen vaan ollu liian laisaka:D Mutta nyt taas innostuin joteen alkaa varmaan tulemaan postauksia. Oon vaa jotenki huono kirjottamaan :D mutta kyllä mä jotain tan tauvon aikana oon tehny esim. oltiin uskon kanssa estekisoissa ja Usko pomppi ihan hyvin ekoiksi kisoiksi :)19.Usko / Annika / 4 / 1;47:56  <-tulokset..     Oli siis ihan suomen estekanien viralliset kisat .  En nyt tähän hätään keksi mitään muuta mielenkiintoista. Mutta mulla on ratsastuksen suhteen yksi päätös tehtävänä... meinaa voisin alkaa vuokraamaan 2 kertaa viikossa  2 suokkia ja 2 shetua (aina siis yhellä kerralla yhtä näistä)  mutta sitten mun varmaan täytyisi lopettaa ainakin säännöllisillä tunneilla käyminen tunneilla käyminen. Mutta olen jo aika varma että lopetan tunnit koska en ole ollut tyytyväinen mun tunteihin pitkään aikaan.. mutta sitten yksi tärkeimmistä hepoista eli Lauri jäisi sinne ja en luultavasti pääsisi sillä enään menemään usein ellen saisi tehtyä jotain diiliä sen omistajan kanssa jota tuskin saan tehtyä... joten kummin itse tekisitte jos olisitte tämän päätöksen äärellä kertokaa ihmeessä mielipiteenne mieluusti perusteltuna ! :)  +++++ Tulossa olisi kysymys postaus joten kysymuksiä tulemaan!! :)




Kuvia Uskosta kisa esteillä:)




Kiitos  kuvista kuuluu Möksö ttäjälle ja Origamikurjelle :)




2 kommenttia:

  1. Outoo ajatella jos lopettaisit ormi tunneil käynnin, mut tietty saisit tehä vapaammin niitten muitten pollejen kans, mut koita saada diili Laten omistajan kans. Ja kysii: Miten päädyit aloittamaan ratsastuksen? Mikä on kivointa ratsastuksessa? Ponit vai hepat ja miksi? Aijoks kisaa enemmänki kanien kans? Suunnitelmia että tekisit Miisan ja Friidan kans joskus jotain erikoista? Tykkäätkö hoitaa heppoja muutenvaan? Kivointa tallilla olemisessa?

    VastaaPoista
  2. Kysymyksii:
    1. Lauri vai Hippi?
    2. Onko Puuhan kaviokuume jo parantunu/onko yhtään parempi?
    3. Kuinka kauan Usko on ollu sulla?
    4. Entä Unelma? :3
    5. Korkein este jonka oot hypänny? Millä hevosella?
    6. Mikä on korkein este jonka Usko on hypänny? Siinä nyt pari, laitan lisää jos tulee mieleen. :)

    VastaaPoista